tutafrance.blogg.se

Kotaku divinity original sin 2
Kotaku divinity original sin 2












kotaku divinity original sin 2

Not only that each title must be "manually" selected, reviewed on the basis of, let's say, a few hours of play and approved - when it comes to these old works, from which GOG (formerly, in the end, Goold Old Games) is famous after all, comes complicated process. The GOG team approached the game with some reserve, on the principle of "oh cool, such a Harvest Moon for PCs", not expecting the huge success that will be given to the title. One such surprise was the Stardew Valley. The Bizdevs also emphasize that the sale and popularity of the game depends on so many random factors that it is often impossible to predict whether something really "clicks". It is known that our users are core, hardcore players, emphasizes Jacek, so more casual titles have uphill. The appearance of FIFA on the platform would trigger numerous question marks, as well as the lack of Divinity: Original Sin 2. Sports games are apparently an absolute "no". RPGs and strategies are therefore safe categories. The guidelines are fluid, based mainly on the fact that the game must represent an appropriate level of quality and be tailored to the GOG's user. Sometimes people who care about a given title try to convince those who look at him unfavorably. More than once it is a struggle, drawing additional arguments, Marta adds. What are the assessment criteria? It is hard to specify them - I speak to my interlocutors aloud. English translation (from Google Translate. Mało tego, że każdy tytuł musi być „ręcznie” wybrany, zrecenzowany na podstawie, dajmy na to, kilku godzin gry i zatwierdzony – kiedy przychodzi do tych starych dzieł, z których GOG (dawniej w końcu Goold Old Games) przecież słynie, dochodzi cały złożony proces. Zespół GOG-a podchodził do gry z pewną rezerwą, na zasadzie „no spoko, taki Harvest Moon na pecety”, nie spodziewając się olbrzymiego sukcesu, jaki odniesie tytuł. Jednym z takich zaskoczeń było choćby Stardew Valley. Wiadomo, że nasi użytkownicy to są core’owi, hardcore’owi gracze, podkreśla Jacek, więc bardziej casualowe tytuły mają pod górkę.īizdevowie podkreślają również, że sprzedaż i popularność gry zależna jest od tak wielu losowych czynników, że często nie da się przewidzieć, czy coś rzeczywiście „kliknie”. Pojawienie się Fify na platformie wywołałoby liczne znaki zapytania, tak samo brak Divinity: Original Sin 2. RPG-i i strategie to zatem bezpieczne kategorie. Wytyczne są płynne, opierają się głównie na tym, że gra musi reprezentować sobą odpowiedni poziom jakości i być skrojona pod użytkownika GOG-a. Czasami osoby, którym zależy na danym tytule, próbują przekonać tych patrzących na niego nieprzychylnie. Nie raz jest to walka, wyciąganie dodatkowych argumentów, dodaje Marta. – A jakie są kryteria oceniania? Trudno je chyba sprecyzować – mówię na głos do moich rozmówców.














Kotaku divinity original sin 2